Stelling van de week
3 posts
Godenzoon    03-02-2010 om 17:14
Het wordt moeilijk PSV en twente bij te houden, maar ik sluit ajax zeker niet uit! We krijgen ze ook nog allebei thuis!

1 posts
Godenzoon    03-02-2010 om 17:14
ik denk dat ajax dit jaar met jol een jaar heeft gehad waarop jol het team eens goed kan neerzetten.

maar idd zeg nooit nooit!
-----------------------------------------------------

AFC Ajax Forever!!!

41 posts
Godenzoon    04-02-2010 om 13:47

quote: dafduck
zolang knvb een anti ajax campagne aan het voeren is zullen wij nooit kampioen worden
Er word wel een onderzoek ingesteld naar Luis zijn middelvinger maar er word geen onderzoek ingesteld naar de spreekkoren.
Hoezo objectief

Zolang de beslissingen gisteren bij pisvee-Utrecht als normaal worden ervaren en de beslissingen tijdens Ajax-Utrecht als discutabel gezien worden maakt Ajax een zeer geringe kans op een kampioenschap.

16 posts
Godenzoon    05-02-2010 om 16:45
In theorie zal het een moeilijke opgave gaan worden, maar zeg nooit nooit.

Echter moeten we nou wel alles gaan winnen.

-Utrecht
-Twente
-PSV

Worden de lastigste opgaves.

119 posts
Godenzoon    05-02-2010 om 18:11
Volgend jaar gaan we knallen!

Het positieve van dit jaar is dat de talenten zijn verhuurd en dat Ajax nog steeds mee doet om de Europa League en de beker. Ook komt er weer wat meer stuctuur in de selectie, vooral volgend seizoen.

1 posts
Godenzoon    05-02-2010 om 19:34
Ben van mening dat geen enkele speler van de top 3 ooit bij een van de andere 2 zou moeten spelen. Krijg iedere keer toch een beetje het idee dat het saboteurs zijn. Zie Rommedahl, Stam. Volgens mij is Scholten de enige die ooit iets heeft toegevoegd aan de AFC. Eens de tegenpartij, altijd de tegenpartij.

1 posts
Godenzoon    05-02-2010 om 19:46
ajax wint alleen nog als psv en twente ineens veel gaan verliezen

41 posts
Godenzoon    05-02-2010 om 19:54

quote: Roberto2K
Ben van mening dat geen enkele speler van de top 3 ooit bij een van de andere 2 zou moeten spelen. Krijg iedere keer toch een beetje het idee dat het saboteurs zijn. Zie Rommedahl, Stam. Volgens mij is Scholten de enige die ooit iets heeft toegevoegd aan de AFC. Eens de tegenpartij, altijd de tegenpartij.

Ga jij eens je mond spoelen...Rommedahl en Stam saboteurs?? En als je iemand van Feyenoord noemt, noem dan ook Wim Jansen.

Als je iemand als saboteur wil aanwijzen dan denk ik aan Wielaert. Hij voldoet niet aan het niveau wat Ajax van hem verlangt, maar dat hij dan zover terugvalt is erg opvallend te noemen.

345 posts
Godenzoon    05-02-2010 om 20:56
Winnen van FC Twente en van PSV en we maken nog kans.
Eens Ajacied, altijd Ajacied

16 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 11:05

quote: _ajacied_
[...]
Ga jij eens je mond spoelen...Rommedahl en Stam saboteurs?? En als je iemand van Feyenoord noemt, noem dan ook Wim Jansen.

Als je iemand als saboteur wil aanwijzen dan denk ik aan Wielaert. Hij voldoet niet aan het niveau wat Ajax van hem verlangt, maar dat hij dan zover terugvalt is erg opvallend te noemen.

Niks saboteurs.

Stam was geen saboteur, deed het erg goed in de verdediging, maar kon het niveau niet 100% meer aan edoor de vele blessures die hij leed, Rommedahl speelt soms een prachtige wedstrijd en wielaert is gewoon geen goed niveau voor ajax zoals ik al heb gezegd. het is een subtopper

1 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 15:35
Twente gaat dalen.
we krijgen psv nog in eigen huis dus ik denk dat Ajax nog kans gaat maken

11 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 19:05

quote: dafduck
zolang knvb een anti ajax campagne aan het voeren is zullen wij nooit kampioen worden
Er word wel een onderzoek ingesteld naar Luis zijn middelvinger maar er word geen onderzoek ingesteld naar de spreekkoren.
Hoezo objectief

precies!!!
wordt er ok dood ziek van...
vond het een toepasselijke vinger

11 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 19:06
En Saurez,... je bent een echte jood!!!
zo doen we dat tegen die kakkerlakken!!!

[Bewerkt door wienus403 op 06-02-2010 om 19:09]

257 posts
Redacteur    06-02-2010 om 20:58
Nieuwe stelling van 5 t/m 12 februari

'Lindgren behoort in de basis thuis'

391 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 21:15

'Lindgren behoort in de basis thuis'

Oneens!

Hij heeft zeker bewezen van waarde te zijn voor Ajax. Maar voor de bais heeft hij zeker wat spelers voor hem staan die beter zijn. Bij een schorsing of blessure is het een erg handige speler. Ook is een invalbeurt zo af en toe zeker voor hem weggelegd denk ik.

αנαx αмѕтєя∂αм: нєℓ∂нαƒтιg, ναѕтвєяα∂єи єи вαямнαятιg

345 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 21:18
inderdaad oneens.we hebben zonder hem ook een goed middenveld.
Eens Ajacied, altijd Ajacied

1041 posts
Beheerder    06-02-2010 om 22:04
Eens.

Rasmus is een prima balafpakker en een veeeeeeel betere voetballer dan Enoh, die wel een iets betere balafpakker is dan Lindgren. Naast Demy een prima schakel. Hoewel ik twijfel tussen Gabri en Lindgren.

41 posts
Godenzoon    06-02-2010 om 22:47
Als Ajax met een 10 speelt zie ik liever Gabri en De Zeeuw, en dan liever Lindgren dan Enoh.

97 posts
Godenzoon    07-02-2010 om 11:29
Ik vind Lindgren een veel betere voetballer dan Enoh maar Enoh is een betere balafpakker en is veel strijdvaardiger in de duels maar met Enoh is het dat hij onnodig een kaart pakt in sommige duels

[Bewerkt door Mehmet op 07-02-2010 om 11:35]

19 posts
Godenzoon    07-02-2010 om 12:59

quote: Mehmet
Ik vind Lindgren een veel betere voetballer dan Enoh maar Enoh is een betere balafpakker en is veel strijdvaardiger in de duels maar met Enoh is het dat hij onnodig een kaart pakt in sommige duels

ben het helemaal met je eens

INLOGGEN
WEKELIJKSE POLL
Wat vind je van de 'transfer' van Van der Meyde?
Het is hem gegund
Belachelijke keuze
Ajax moest hem contracteren
Maakt me niks uit
VOLGENDE WEDSTRIJD
AFC Ajax - PSV

14 maart 2010, 16:30 uur
Amsterdam ArenA
Eredivisie

VORIGE WEDSTRIJD
Sparta 0-3 Ajax

7 maart 2010, 12:30 uur